Powered by Blogger.
RSS

ΕΧΕΤΕ ΑΥΠΝΙΑ; ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΗΣΥΧΟ ΥΠΝΟ



Ο ύπνος είναι ένα μυστήριο της ζωής. Μόνο τα τελευταία χρόνια έχουμε αρχίσει να μαθαίνουμε λίγα πράγματα για την κατάσταση αυτή, μέσα από έρευνες ειδικών και πειράματα. Έξι με οκτώ ώρες κάθε νύχτα είναι ένα φυσιολογικό χρονικό διάστημα για τους ενήλικες. Περισσότερο ή λιγότερο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και αναστάτωση στον οργανισμό.

Υπάρχουν όμως κάποια βράδια που είναι αδύνατο να κοιμηθούμε. Οι ώρες κυλάνε και ο Μορφέας δεν λέει να μας επισκεφτεί...


Εδώ συγκέντρωσα μερικές συμβουλές που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες για να απολαύσετε ένα ήσυχο ύπνο.

1.  Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο με λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας.  Το απαλό άρωμα της λεβάντας επιδρά χαλαρωτικά, ηρεμεί τις αισθήσεις και καταπολεμά την αϋπνία.

2. Πιέστε ένα ζεστό ρόφημα με μέλι. Το σκούρο μέλι λέγεται ότι έχει την ιδιότητα να φέρνει υπνηλία. Σε συνδυασμό με ένα ζεστό ποτήρι γάλα ή ένα τσάι από χαμομήλι είναι το ιδανικό χαλαρωτικό ρόφημα που θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα καλό ύπνο.

3. Μην γευματίζετε τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο. Δώστε χρόνο στον οργανισμό σας να χωνέψει και προτιμήστε φαγητά πλούσια σε μαγνήσιο, όπως τα αμύγδαλα, τα πράσινα λαχανικά, τα φασόλια, τα δημητριακά και ο τόνος. Μην καταναλώνετε γλυκά, αλκοόλ ή καφεΐνη που μπορεί να σας αναστατώσουν και να σας κρατήσουν ξύπνιους.

4. Φτιάξτε το ιδανικό περιβάλλον στην κρεβατοκάμαρα. Προτιμήστε να έχετε απόλυτο σκοτάδι, διατηρήστε μία μέση θερμοκρασία στο δωμάτιο ώστε να μην κρυώνετε ή ζεσταίνεστε και τέλος ...κρύψτε όλα τα ρολόγια! Είναι τόσο ενοχλητικό να κοιτάς την ώρα κάθε 10 λεπτά και να ανησυχείς για το πότε θα κοιμηθείς.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις